دکوریمون | فروشگاه دکوراسیون داخلی

فروشگاه ملزومات دکوراسیون داخلی

دکوریمون | فروشگاه دکوراسیون داخلی

فروشگاه ملزومات دکوراسیون داخلی

  • ۰
  • ۰

کنسول آینه ای مدل چنل

کنسول آینه ای مدل چنل


کنسول آینه ای مدل چنل

اگر میخواهید خاص ترین خانه و اتاق شهر را داشته باشید حتما تا به حال با کنسول های آینه ای آشنا شده اید.کنسول های آینه ای یکی از بهترین موارد جلوه بخش منزل میباشند.این کنسول ها میتوانند به عنوان میز آرایش ، میز تزیینی ، آینه دار ، کشو دار برای نگهداری لوازم استفاده شوند.

یکی از زیباترین مدل هایی که توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است کنسول آینه ای با طرح چنل یا همان ایکس میباشد.این مدل در سال ۲۰۱۹ جزو مدل های مد شده و پرمخاطب بوده است.

ست آینه دکوراتیو خورشیدی با این کنسول ترکیب بسیار خاص و ویژه ای را ارائه کرده است که نظر هر شخصی را به خود جلب میکند.

آینه های استفاده شده در این کنسول تماماً تراش خورده و ابزار خورده هستند و خود این نیز در زیبایی محصول تاثیر به سزایی دارد.این کنسول همراه با آینه خورشیدی را به نوعروسان و جهیزیشان پیشنهاد میکنیم.

تزیین کنسول ها با وسایل دکوری تزیینی از قبیل مجسمه ها ، سالونگ ، فانوش ، شمعدونی ها و … جلوه و زیبایی کنسول و هم منزل را دو چندان میکند.برای تهیه ملزومات تزیینی کنسول ها میتوانید جستجویی در سایت دکوریمون بفرمایید و هنگام خرید گروهی محصولات از تخفیفات ویژه ما برخوردار شوید.

ارسال محصولات ابعاد بزرگ دکوریمون توسط باربری و ترابری ها انجام پذیر خواهد بود و بسته بندی مناسب و عایق جهت جلوگیری از شکست و معدوم شدن محصول اعمال گردیده است.لذا خریدار محترم بدون نگرانی میتواند اقدام به ثبت و سفارش محصول مورد نظر نماید.

ارسال محصولات سفارشی ساز مانند کنسول ها از ۲ الی ۷ روز کاری نیاز به زمان دارند.

متریال درجه یک

در ساخت تمام محصولات دکوریمون از بهترین متریال و ابزارها استفاده شده است.آینه های درجه یک و تولید ایران ، زیر کار ام دی اف و تولید کشور تایلند ، ابزار و تراش دقیق و منظم.


خرید کنسول آینه ای طرح چنل



  • ۹۸/۰۲/۲۰
  • پژمان جهانگیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی